Konference: Smart City Partnerskaber

22. november - Borgernes Hus, Odense

 

Under begrebet Smart City arbejder mange danske Kommuner i disse år med at finde, udvikle og tilpasse ny teknologi med fokus på at skabe værdi i den daglige drift og udvikling af byen. På denne konference dykker vi ned i, hvordan danske kommuner har udviklet og styrket denne indsats gennem forskellige typer samarbejder.

 

Hør en række store og mindre danske kommuner fortælle om deres samarbejder og partnerskaber med eksempelvis universiteter, og få konkret inspiration til, hvordan forskellige typer af samarbejder kan være en stærk metode til at styrke jeres egen indsats inden for Smart City.

 

Konferencen finder sted d. 22. november 2018 i Borgernes Hus i Odense, som er Odenses nye mødested, der blandt andet rummer Hoved- og Musikbiblioteket samt Borgerservice.

 

I et samarbejde mellem Odense Kommune og Syddansk Universitet er Borgernes Hus blevet et Smart City Livinglab, hvor der eksperimenteres med, hvordan man via teknologi kan blive klogere på menneskers adfærd og brug af bygninger.

 

Se programmet her 
eller
dowload programmet som pdf.

 

Målgruppe

Konferencen henvender sig til kommunalt ansatte konsulenter, projektledere og chefer.

 

Praktisk

Konferencen afholdes torsdag d. 22. november 2018 kl. 9.15-15.30 i Borgernes Hus i Odense, Østre Stationsvej 15, Odense C.

Deltagelse er gratis.

 

Tilmeldingsfristen er d. 9. november.

 

Kontakt

For spørgsmål om tilmelding kontakt Mia Greve på MIAG@kl.dk

For faglige og praktiske spørgsmål kontakt Jacob Høffer Larsen på jahl@odense.dk eller tlf.: 51705926

 

Arrangører

KL

Odense Biblioteker og Borgerservice/Borgernes Hus

Odense Kommune/Smart City

Syddansk Universitet

Geo Fyn

 

 

 

 

Praktisk ansvarlig: 
Mia Greve - mail: MIAG@kl.dk - tlf.: 3370 3466.