PRAKTISK INFORMATION

Digitaliseringsmessen20 finder sted i Odense Congress Center onsdag d. 23. september.
Dørene åbner kl. 09.00, hvor der serveres morgenmad og messen åbnes officielt kl. 10.00.
Messen varer til kl. 16.30, hvor der serveres en let anretning.

 

Vi gør opmærksom på, at adgang til messen foregår via Indgang Nord. 
Klik her for at se områdetegning, hvor indgang Nord er markeret 

 

Messen henvender sig til offentlige politikere, ledere og medarbejdere, der arbejder med og interesserer sig for digitalisering og IT. Prisen for at deltage er 900 kr. eks. moms. Deltagerbetalingen dækker fuld forplejning, vand og kaffe i løbet af dagen. Den forholdsvis lave deltagerbetaling, gør det muligt for alle, der beskæftiger sig med digitalisering og it, at deltage.

Er du leverandør, kan du kun få adgang til Digitaliseringsmessen, hvis du udstiller.

Stand kan bookes via link på forsiden.

 

ARRANGØROPLYSNINGER

 

KL - messearrangør

KL er en interesse- og medlemsorganisation for de 98 kommuner i Danmark. Alle danske kommuner er medlem af KL. Læs mere på www.kl.dk.


Borgerservice Danmark - medarrangør

Borgerservice Danmarks formål er at medvirke til udvikling og effektivisering af kommunernes borgerservice. Medlemmerne er personer med ledelsesansvar for kommunal borgerbetjening.
Læs mere på www.borgerservicedanmark.dk.


KIT@ - medarrangør

KIT@ (foreningen af kommunale IT-ansvarlige) er en politisk og faglig uafhængig forening for de kommunale it-chefer. Foreningens formål er at fremme videndeling og digitaliseringen i det offentlige Danmark.
Læs mere på www.itchefer.dk.

 

KONTAKTOPLYSNINGER - MESSESEKRETARIATET

Konsulent Mads Bechgaard, mads@digitaliseringsmessen.dk, 2835 6467.

Konsulent Vitus Bagge Nielsen, vitus@digitaliseringsmessen.dk, 2835 6466.

Katalogansvarlig Louise Andersen, louise@digitaliseringsmessen.dk, 3190 1155.

________________________________________

Pressekontakt

KL - Projektleder Frederikke Weien Jensen , frwj@kl.dk, 3370 3301