Herunder kan I læse mere om at være standholder på Børn & Unge Topmøde 2018

 

Udstiller på Børn & Unge Topmødet

En stand på Børn & Unge Topmødet giver din virksomhed eller organisation en unik mulighed for at komme i dialog med de centrale aktører på børne- og ungeområdet: Kommunalpolitikere, forvaltningsdirektører og -chefer, skole- og dagtilbudsledere samt konsulenter.

 

Alle udstillere bliver synliggjort med logo i konferencens app, på bannere og på fjernsynsskærme, så det er let for deltagerne at få overblik over udstillerområder, og hvem der deltager. Du kan annoncere i vores program, som er tilgængeligt online.

Vi åbner dørene torsdag den 1. februar kl. 8:00 med en let morgenanretning. Selve topmødet starter kl. 10:00 og slutter fredag den 2. februar kl. 12:00 med efterfølgende frokost.

 

Bestilling og praktisk info

 

Under 'Program mv.' her på siden finder du oversigten over Aalborg Kongres & Kultur Center (AKKC) med en mere detaljeret oversigt over standenes placering og priser, kontaktnumre og div. info om områderne.

 

Det er også under 'Program mv.', du senere på året kan finde ”Messehåndbog for udstillere i AKKC”. I håndbogen findes information om opstilling og nedtagning af udstillerområdet, parkeringsmuligheder, konferencecentrets retningslinjer, bestilling af ekstraudstyr, it, VVS og el, mm.

Alle ekstrabestillinger foregår direkte til og gennem AKKC.

 

Vi udbyder 430 m2 standplads fordelt på fire områder;

  • Garderobegaden
  • Køjerne, som ligger ved siden af Garderobegaden
  • Forhallen
  • Europahallen

Standenes størrelse varierer fra 4 m2 op til 16 m2.

 

Sådan reserverer du din stand

Tilmeldingen åbner den 22. august kl. 10.00.

Udfyld tilmeldingen og angiv dit ønske til standnummer.

 

BEMÆRK 1: Din stand er først endelig bekræftet, når fakturaen for standen er betalt. Overholdes betalingsfristen ikke, forbeholder vi os retten til at sælge standen til anden side. Bestillingerne foregår efter først-til-mølle-princippet

 

BEMÆRK 2: Ligesom tidligere år, skal alle på en stand betale deltagergebyr. Hver stand får 2 personer til reduceret pris på 1.995 kr. + moms pr. person. Øvrige deltagere betaler fuld pris på 3.995 kr. + moms pr. Betalingen dækker forplejning under konferencen og giver adgang til alle programmets oplæg samt festmiddag den 1. februar.   

 

Ved spørgsmål kan du kontakte Jette Nina Adamsen på jena@kl.dk eller telefon 3370 3169 eller Lone Hesberg Kristensen på lop@kl.dk eller på telefon 3370 3872.

 

Sidste år blev standene hurtigt udsolgt, så vi opfordrer alle interesserede til at booke standplads i god tid. Det er altid kontaktpersonens ansvar, at alle deltagere er tilmeldt topmødet. Tilmeldingen foregår under "tilmelding".

 

Vi glæder os til at se dig og dine kollegaer i Aalborg!

KL - Weidekampsgade 10 - 2300 - København S - 33703370
Persondatapolitik